Hallo, Welke dame(s) (tot 60 jaar) is/zijn geintereseerd in heerlijke seks, ben zelf einde 50 en zou graag dames verwennen die al een tijd geen seks meer gehad hebben, ben voor alles in, beffen,rimmen,tongzoenen, neuken (ook anaal), met en zonder condoom en als je wilt kun je mij ook pijpen, alles echter ongedwongen en discreet. Interesse, laat eens iets van je horen !!! Omgeving Nederlands of Belgisch Limburg. Kom op dames, ik kan niet geloven dat er helemaal niemand is onder jullie die seks wil, e-mail gewoon eens op mijn e-mail adres, klik op Gato en je vind mijn e-mail adres, we kunnen ook eerst een tijdje e-mailen en ons elkaar onze geheime wensen vertellen, heel ongedwongen en zonder verplichtingen natuurlijk. Ik sta al een tijdje droog en zou graag willen e-mailen met een leuke vrouw en praten over seks !!! Wil de omgeving uitbreiden naar de rest van Nederland.
Nou, Nou, is er dan niet EEN geil vrouwtje die me een geil e-mailtje kan schrijven, zodat we naar een ontmoeting kunnen toe werken ?? |